
Twoja wyszukiwarka
Wynik wyszukiwania: sponsoring
|
Polskie regiony w europejskiej przestrzeni kulturowej
Istotą Programu Polskie regiony w europejskiej przestrzeni kulturowej jest dążenie do zwiększenia roli sektora kultury i dziedzictwa narodowego, jako czynnika rozwoju państwa. Sponsoring, zarządzanie i finansowanie kultury, granty dla kultury, staże, proj
http://www.regiony.nck.pl/
data: 11-12-2007 | szczegóły |
|
Centauri - Materiały poligraficzne, projekty, gadżety reklamowe
Jesteśmy twórcami wizerunku marek firm i ich produktów oraz utrwalania ich wartości w przestrzeni rynkowej. Naszą ofertę kierujemy do tych klientów którzy chcą się wznieść ponad konkurencję. Dobieramy najlepsze warianty rozwiązań. Tworzymy materiały poligraficzne. Projektujemy kalendarze, foldery, teczki, opakowania, akcydensy, layouty prasowe. Tworzymy z wyobraźnią i drukujemy współpracując z najlepszymi drukarniami. Mamy do zaoferowania dobrą zabawę podczas paintballu a także gadżety reklamowe z nadrukiem które poprawiają wizerunek firmy. Serdecznie zapraszamy.
http://www.centauri.pl/
data: 31-07-2008 | szczegóły |
|
Agencja Royal Brand Public Relations
Agencja Royal Brand PR powstała z myślą o rzetelnym i profesjonalnym budowaniu świadomości marek naszych klientów i partnerów. W odpowiedzi na Państwa zapotrzebowania stworzyliśmy agencję, zajmującą się zarówno obsługą w zakresie public relations, jak również grafiką komputerową i kreacją artystyczną. Dzięki temu połączeniu tworzymy kompleksowe i spójne strategie komunikacyjne Państwa firm na wysokim poziomie. Działania z zakresu public relations, doskonale znane czołowym przedstawicielom marek na świecie, cieszą się coraz większym zainteresowaniem również wśród polskich przedsiębiorców. Również organizacje pozarządowe, instytucje kulturalne czy pojedynczy odbiorcy, chcący kreować swój wizerunek coraz częściej sięgają po narzędzia public relations. Proponujemy Państwu szereg narzędzi, wchodzących w skład kompleksowych strategii PR.
http://www.royalbrand.pl/
data: 21-01-2009 | szczegóły |